Walvissen en honkbal.

22 juli 2013 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen uitgeslapen, ja ja half 6 waren we op er zit vooruitgang in zullen we maar zeggen. De hittegolf is voorbij maar toch het blijft warm en de zon scheen weer volop. Zag vanmorgen nog onze buurman waar ik 's ochtends nog mee had zitten kletsen, loop nu liever een straatje om voor hem want om zijn enkel zat een enkelband met een knipperlicht, nou dat is echt niet voor een hoge bloeddruk!!  Afijn na een goed ontbijt reden wij omstreeks 8 uur richting Boston want om 10 uur moesten wij de boot op voor whale watching.

Ellis en Hans

Een enorme catamaran lag te wachten in de haven, na een uur varen kwamen we dan eindelijk tot stilstand, want jawel een enorme walvis. Het is echt geweldig om deze enorme beesten boven te zien komen en af en toe zo dichtbij,  zón 3 kwartier zijn we op een vaste plek gebleven en het was genieten.

Helemaal geweldig!!

Topfoto

Walvis pal voor onze boot.  De tale of a whale.

Omstreeks half 2 waren we terug in de haven lekker een hapje gaan eten, bij het Hard Rock Café.

Lunch bij het Hard Rock Café.

Daarna nog in de stad rondgewandeld, het was druk maar gezellig met veel straatartiesten, altijd leuk. Om een uur of 5 zijn we richting het stadion gereden, om te gaan kijken naar de wedstrijd The Red Socks vs The New York Yankees. Een hele kermis erom heen natuurlijk met eten, drinken, drinken en eten. Natuurlijk ook nog even de shop bezocht en Hans is nu de gelukkige eigenaar van een honkbalpet en een T shirt.

Hans in Fenway Park.

De wedstrijd.Het stadion zat bomvol en natuurlijk werd er geopend met het volkslied, blijft toch wel indrukwekkend. Het is een belevenis om dit eens mee te maken, maar om het uit te zitten duurde me te lang dus bij een stand van 6-3 voor Boston zijn we weggegaan het was inmiddels 22.00 uur en al vanaf 08.00 op pad.

Home Run!!!!!!

Net buiten het stadion Fenway Park.

Topdag gehad!!

1. Peet:
    22 juli 2013
    Hallo daar in the States...ziet er gewéldig uit allemaal..Hans zou zo door kunnen gaan voor Amerikaan...hahaha. Geniet lekker samen en ben weer benieuwd, morgenochtend;-). Groetjes en een dikke kus van mij xxxx
  2. De Padtjess:
    22 juli 2013
    ja ja en maar vertellen over je nieuwe vrienden in Boston hahaha pas maar op voor de Boston strangler.....Oh geweldig die walvissen super. Enne Ellis nu zie ik al 3 dagen jou achter een bord met eten zo groot niet normaal meer, ziet er wel lekker uit.
  3. Leo:
    22 juli 2013
    Ziet er fantastisch uit! Hier gaat ook alles goed, jongens hebben het naar hun zin. Nu nog even relaxen in oostenrijk en dan woensdag weer door. Dikke knuffel van de assenbergjes