Reisdag naar de White Mountains en outletten.

23 juli 2013 - Lincoln, New Hampshire, Verenigde Staten

Hilton bij Boston.

Rond 07.00 uur werden we beide wakker en na het heerlijke bakkie koffie van Ellis op ons gemak gaan douchen, aankleden en inpakken om naar Lincoln in National Forest White Mountains toe te gaan. Vooraf even gekeken waar de dichtstbijzijnde Denny's zit en die is op zo'n 25 minuten en nog in de juiste richting ook!

Grand Slam bij Denny's.

Vanaf de I93 zagen we het grote logo van Denny's al boven alles uitsteken en van de Padtjes hadden we $ 15,-- gekregen voor ons eerste ontbijt daar. Nou Ton en Han, jullie begrijpen dat is helemaal goed gekomen daar. Bedankt!! Allebei de Grand Slam, koffie, orange juice, het blijft heerlijk daar. Zo'n 5 miles verder kwamen we een outlet bij Merrimack tegen waar het heerlijk rustig was. Wat een tegenstelling met Florida zeg. De bestelling voor Ton is ook binnen en nog een leuk T-shirt voor Jelco. Jordi belde ook nog even om te melden dat ze nu in Oostenrijk zijn en dat alles prima gaat. Toch weer een geruststelling maar we weten dat hij in goede handen is bij Leo en Monique.

National Forest White Mountains

Opletten voor de elanden!

Aangekomen in Lincoln bij de Comfort Inn direct ingechecked en hebben een mooie ruime kamer. Even op de kamer nog wat gedronken en daarna richting Conway via de scenic byway "Kancamagus Highway" wat een prachtige route is. In Conway nog even de outlet center en daar nog wat polo's en overhemden tegen prima prijzen gekocht.

Mooie plekje.

Inmiddels was het net na 5'en en hadden allebei trek gekregen. Bij de "Muddy Moose", een lokale pub en restaurant, hebben we spare ribs gegeten. Op de terugweg op nog wat mooie plekjes gestopt maar vanwege de vele muggen was dat van korte duur.

Daar zouden wat elanden kunnen staan maar helaas.

De pas.

Morgen lekker wat wandelen en misschien nog naar Mount Washington?? We zien het wel hoor

1. De Klerksen:
    23 juli 2013
    Dat ontbijtje ziet er echt heerlijk uit zeg , krijgen gelijk trek hier.
    Is het wat koeler in de bergen ?
  2. Hans:
    23 juli 2013
    Ja Carla , maar nu plenst het van de regen vandaag, overal in de USA is het van slag, The weather channel draait op volle toeren maar in Nederland krijgen we er altijd weinig van te zien. Hoop dat het vanmiddag droog wordt, echt koud is het niet. Anders maar shoppen haha.
  3. Riakrijgh:
    Hallowwwww,

Hier Ria en André!!
    Spannend hoor zo buurman met een mooi enkelbandje, krijg je die gratis bij de Mac? :p
    Ja het weer is goed geregeld daar in de States, maar het weer kan je niet beinvloeden. Hier is het trouwens schitterend, ook een hittegolf, Ria zweet peentjes en doperwtjes hahaha.

toedels
  4. De Padtjess:
    23 juli 2013
    Ja die Moose he, je had je spotter ook niet bij je he! Ziet er weer geweldig uit. Bestelling voor Ton binnen toppie. Geen vrienden gemaakt vandaag Ellis? Hier alles ok erg warm, geniet van jullie verhalen dikke kus Xxx
  5. De Valkjes:
    24 juli 2013
    Beste Hans en Ellis,

Wat leuk om jullie zo te volgen en jullie dagverslagen te lezen. Wij krijgen gelijk weer kriebels bij het zien van de walvisfoto's en de mooie natuur. Geniet er van met z'n tweeën en nog veel plezier. Peter, Esther, Jurrian en Esmee