Cape Cod.

8 augustus 2013 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Na een prima ontbijt in het hotel met o.a. heerlijke yoghurt en vers fruit richting Cape Cod gereden, naar het Coast Gard Beach bij Eastham. Auto geparkeerd op het parkeerterrein en met een open bus, geregeld door de parkrangers, naar het strand gebracht. Cape Cod is een groot gebied wat onderverdeeld is in kleine gebieden met leuke plaatsjes zoals Provincetown en Hyannis.

Monument van de "voorvaderen" in Plymouth.

Wij hebben gekozen voor een strand waar geen plaatsje of wat dan ook was, had ook een uitstekende review op Trip Advisor. Zelf hadden we broodjes, drinken en fruit meegenomen. In het begin zaten we nog lekker rustig maar na een tijdje zaten ze onderhand op onze lip zo druk werd het daar. De spullen gepakt en zo'n 200 meter verder gelopen en heerlijk rustig waar de gehele dag de zeeleeuwen de mensen op het strand in de gaten hielden, tenminste daar leek het op.

De vuurtoren bij Eastham.

Zeeleeuw.

Echt overal doken de zeeleeuwen op wat een prachtig gezicht was. Vanaf deze week is er bij National Geographic Channel "Sharkweek" en al 2 avonden hebben ze ook beelden van de plek waar we op het strand zitten waar regelmatig stierhaaien en de GROTE WITTE HAAI worden gesignaleerd en dus ook confrontaties met mensen die zwemmen, surfen of vissen. Ze hadden daar gezegd als er zeeleeuwen zitten dan zitten er ook haaien dus jullie begrijpen dat er door ons niet gezwommen werd ondanks de aanwezigheid van de life guards.

Toen was het nog rustig.

Prachtig daar.

Er waren ook surfers bezig en een paar Amerikanen verklaarden hen voor gek vanwege de kans op haaien. Tja ...... . Van Leo kregen we een sms dat ze voorbij Nürnberg waren en de schnitzel zaten, konden helaas geen bericht terugsturen vanwege slecht of geen bereik. Rond 15.00 uur weer terug naar de auto en stip om 16.15 uur waren we bij het hotel. Nog even geskyped met Hanny en ouders zodat we weer op de hoogte waren.

Zeeleeuwen.

De open bus die ons heen en terug bracht.

Vanavond ons laatste diner in de States en helaas Esther, we zagen je bericht te laat anders hadden we wellicht gegaan maar het werd de Seagrill. Was weer uitstekend. Morgenochtend de koffers pakken, zal nog een klus worden maar goed. Richting Boston en om 16.55 uur vliegen we terug en na een vlucht van zo'n kleine 6 uur landen we rond 05.50 uur op Schiphol waar Nick en Romy?? ons ophalen.

Cape Cod

De vakantie is nog 1 dag en van morgen zal ook nog een (klein) verslag komen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De Klerksen:
    8 augustus 2013
    Goede reis richting huis.
  2. Leo van Buren:
    Goede thuisreis!
  3. Aart maan:
    8 augustus 2013
    Goede vlucht,afgelopen weken genoten van jullie reisverhalen ps hans gelukkig was je niet thuis toen ze tegen zwolle speelde. Pfffffffff