Van NY naar ....... Groton CT.

6 augustus 2013 - Groton, Connecticut, Verenigde Staten

Vandaag moesten wij New York weer verlaten, het waren 4 wervelende dagen daar ,24/7 aan een stuk door duizenden mensen op straat, taxi's, restaurants enz alles in overvloed. De stad van de airco's, helaas niet in de Metro's, mijn god het is daar bloedje heet onder de grond, ja en dan rijden er gewoon drie metro's boven elkaar ongelofelijk een hele aparte wereld op zich, daar is Londen niets bij.

Van Manhattan naar The Bronx

Veel Amerikanen ontbijten buiten de deur en de ontbijtzaken draaien op volle toeren in de vroege morgen en overal op straat loopt men met bekers koffie, de dames dragen onderweg hun sneakers (raar gezicht onder de mantelpakken) op kantoor trekken zij het juiste schoeisel aan. Afijn, veel gezien met dank ook aan onze New York pas maar nog lang niet alles.  NY is een dure stad een ontbijtje kost je algauw $ 30.

Onderweg aan de mosselen en Ellis aan de calamaris.

Om 11 uur reden we weg uit NY en het verlaten van deze stad ging heel wat vlotter dan de binnenkomst. Op weg richting het noorden waar we nog een onderkomen moesten zoeken, nog even een outlet aangedaan pppff (ben dr klaar mee) en nog even contact gehad via Whatsapp met Nick, Lunchen in New Haven aan het water met heerlijke seafood voor een prikkie. In de plaats Groton een hotel gevonden. Ja, Leo even voor jouw informatie de Nederlandse ontdekker Adriaan Block kwam hier in 1614 aan land.

Bij de Wal Mart.

Nog even naar de Walmart geweest en nog wat voor Hanny en Jordi gescoord, daarna  naar het strand lekker even langs het water gelopen en bij terugkomst op het parkeerterrein was het een drukte van belang, laat daar nou een meeting zijn voor liefhebbers van classic cars, een drukte van belang en een gezellige boel, muziek uit de jaren 50 en 60 schalde over de boulevard en meest mooie auto's stonden op een rij. Ja en toen kwam ik hem tegen .... Elvis, dus dat moest natuurlijk even gekiekt worden.

Heerlijk strand en je zal er maar wonen.

Classic cars meeting.

Inmiddels liep het al tegen half 8 en er moest nog gegeten worden, het werd de FIVE GUYS, liefhebbers weten wel wat dit inhoud. mmmmmmm effe vetkleppen.

Elvis met Ellis, scheelt maar 1 letter.

Een oudje

Morgen vertrekken we naar Plymouth waar we de laatste 2 nachten door zullen brengen, we hopen op mooi weer zodat we nog lekker op het strand kunnen liggen, en dan zit het er op. Tot morgen nu tijd voor een bakkie koffie..

The Five Guys

Grappig daar.

1. Sanne:
    6 augustus 2013
    Five guys; jaloerssssssss!!! Die is hier dan weer niet haha
  2. Leo:
    6 augustus 2013
    Ziet er allemaal weer fantastisch uit hoor Gelukkies. Ook hier allemaal mooie uitzichten hoor, vooral in Zee is Jordi heel enthousiast over de mooie uitzichten;-) vakantie in kroatie is lekker verlopen voor de boy,s. Ze hebben een flinke vriendenclub om zich heen verzamelt dus dat wordt thuis flink wat what's uppen haha.
    Vandaag echter de laatste dag, morgenochtend om 07:00h willen we vertrekken en als dan alles een beetje meezit zijn we dan Donderdag avond weer thuis.
    Jullie nog een paar fijne dagen aan het strand en we zien elkaar dan Vrijdag wel weer in Riddercity.
    Gr. Van de Assenbergies