Strand.

1 augustus 2013 - Atlantic City, New Jersey, Verenigde Staten

In de ochtend nog even met Leo en Monique geskyped, de jongens waren natuurlijk in het zwembad, en afgesproken om 's-middags 17.00 uur en daar 23.00 uur nog even verder te praten en Jordi en Jelco zijn er dan ook. Ontbijtje, eitjes met toast en hashbrowns, op de boulevard in het ochtendzonnetje met een redelijk goeie bak koffie.

Ontbijt

Ellis in het lang!

Flinke strandwandeling gemaakt waarbij we nog een krabachtig kadaver vonden met een flinke pantser. Wie de naam van het beest weet graag even doorgeven, we zijn wel benieuwd. Na de wandeling even omgekleed in het hotel om languit aan het strand te liggen, boek lezen, beetje puzzelen en uiteraard mensen kijken.

Zeg het maar.......

Flinke pantser met staart.

Op het strand mogen geen honden, luide muziek of andere zaken die overlast bezorgen, prima geregeld dus. Om de 100 meter een strandwacht die alles in de gaten houden en met regelmaat met terugfluiten die volgens hen te ver de zee in gaan. Gisteravond was er bij het nieuws nog een filmpje van een visser hier in de buurt die een enorme haai van wel 16 foot, bijna 5 meter, had gezien. Inderdaad de beelden logen er niet om.

Aan het strand en AC op de achtergrond.

Op naar de lunch.

Rond 17.00 uur klaar voor de Skype en Leo en Monique kwamen maar niet online, oeps vergeten!!! Lekker een tijdje met allemaal zitten kletsen met af en toe een slechte verbinding. Het gaat allemaal prima daar in Kroatië, ze lachen wat af en hebben een leuke groep jongens en meiden waar ze mee om gaan.

Schaal vol met garnalen voor $ 8,00

Strandwacht maar David en Pamela lieten zich niet zien.

Na het avondeten nog geprobeerd wat te winnen echter helaas, het blijft niet altijd goed gaan natuurlijk. We hebben wel winst gehouden! Vandaag op ons gemak naar New York en van een man die we bij het buffet in Ceasar's Palace (niet te vergelijken met Lasvegas!!!) hadden ontmoet, kregen we nog 2 tips voor goede restaurants in Little Italy en China Town.

Diner

1. De Padtjess:
    1 augustus 2013
    Bingo, Degenkrab !

Wat heb ik nu gewonnen?
    NY wordt vast geweldig, veel plezier