Van DC naar AC.

30 juli 2013 - Atlantic City, New Jersey, Verenigde Staten

Gisteravond hebben we schuin aan de overkant gegeten waar we lekker buiten konden zitten. Vooraf samen de Yellow Tuna Fish, nog nooit gegeten dus proberen maar. Daar was niks mis mee, heerlijk zachte tonijn. Hoofdgerecht van Ellis baked macaroni with cheese en Hans had een ovenschotel met kreeft, inktvis, schelpdieren en andere vissoorten met daarover heen een knapperig deegkorst.

Heerlijk diner.

Rustig aan opgestaan en op de hoek bij ons ontbeten, was helaas niet veel. Spullen ingepakt, Garmin via Chesapeake naar Atlantic City ingesteld en rijden maar. Niet via de drukke weg en vol met files over Baltimore maar de mooie route genomen. Over de enorme brug bij Annapolis waar je de invloeden van eb en vloed goed kan zien. Onderweg nog in een klein dorpje getankt en nog een sandwich met tonijnsalade genomen.

Zo staan de stoplichten opgesteld.

Alles is groot in de States.

Aangekomen in Atlantic City was het nog altijd prachtig mooi weer en de temperatuurmeter gaf 89 graden Fahrenheit aan, zo'n 32 graden Celsius met een lekker windje. Mooie ruime kamer met zicht op zee en zwembad. Strand en zee zien er prima uit.Lekker even over de houten promenade gelopen en bij de diverse grote hotels zoals Tropicana, Ceasar's Palace en Trump Plaza gekeken bij de casino's. Krijg je wel weer even een Las Vegas gevoel van.

Eerst naar AC en dan naar NY

Ellis op de promenade bij AC

Lekker even een Funnel cake gegeten en daarna nog bij Tropicana naar binnen om te kijken wat het buffet voor vanavond kost. Toch nog even $10,-- in de kast "Mr. Cashman" en hoppaaaaa 2x de pot en binnen 3 minuten $ 158,30 binnen. Ellis heeft er een nieuwe vriend bij, hahahahaha. Ons eten voor de komende dagen is nu dus gratis.

Een zeer klein deel van de gokkasten.

Bingo!

Vanavond lekker naar het buffet!

Op de pier bij Ceasar's Palace.

In het Tropicana Hotel.

1. De Klerksen:
    31 juli 2013
    Toch niet te geloven , even wat erin in gooien en hoppa dikke winst eruit.
    Heel veel plezier daar maar dat gaat wel lukken denk ik.
    Op voor het grote geld !
  2. Riakrijgh:
    Hallo Hans en Ellis,
    Weer bedankt voor je mooie reisverslag
    De ovenschotel met vis zie erlekker uit, apart zo met een zo’ndeeg rand .
    Je heb weer mooie plaatje geschoten en zo te zien erg naar jullie zin.
    Heel veel pezier.
    Ria
  3. Leo:
    31 juli 2013
    Dat geld moet je maar overmaken.... Jordie maakt meer op als verwacht! Haha, nee hoor geniet ervan! Groetjes
  4. De Padtjess:
    31 juli 2013
    Whahahaha de Jackpot geweldig....... Peukie erbij maar waar is je Corona? Ziet er allemaal weer goed uit! Lekker weer nou genieten dan maar. Xxx
  5. Cor Kik:
    Mazzelpikken!!