Antwerpen - Boston

20 juli 2013 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanochtend al lekker vroeg uit de veren zo rond 05.30 uur. Nick en Romy brachten ons weg naar Antwerpen Centraal waar wij de Thalys naar Schiphol namen en zij er een leuke Zoo dag van konden maken. Inchecken bij de Internationale balie was zo gepiept en na een relaxte treinrit van zo'n 50 minuten waren we al op Schiphol. De stoelen in het vliegtuig waren al direct bij het boeken door ons gereserveerd zodat we alleen nog de bagage moesten droppen. Bij de gate aangekomen konden we ook al direct doorlopen zo de Boeing in. Gelukkig was het lekker koel in het vliegtuig die ongeveer 17 minuten, vanwege drukte, te laat het luchtruim koos. De captain gaf direct al door dat hij deze 17 minuten ruimschoots zou inhalen en hij kreeg gelijk. Stipt 12.30 uur zette hij het vliegtuig weer veilig op aarde. Relaxte vlucht, goed eten en lekker koel.

De douane zo doorheen en op het moment dat we bij de band waren kwamen de koffers ook en binnen 5 minuten stonden we buiten in een heuse hittegolf! Temperatuur gaf 105 graden Fahrenheit aan wat bijna 41 graden Celsius is, pfffff. De bus van Alamo kwam gelijk aanrijden en ook bij het inchecken voor de auto waren we direct aan de beurt en zo hadden we binnen 10 minuten de auto en onze eigen Garmin helemaal klaar voor de komende 3 weken.

Heerlijke auto trouwens, GMC Terrain SLE, met maar 10.000 miles er op. Beetje door Boston richting North waar net er buiten in Bedford verblijven. Lekker hotel, prima kamer en mooie faciliteiten. In Boston veel televisiezenders aanwezig op straat voor live verslag van de rechtszaak over de bomaanslag in Boston. Het thuisfront op de hoogte gebracht via Skype en telefoon waarna we even naar de Burlington Mall zijn gegaan, heerlijk koel en even geshopt. Voor Jordi al een leuk t-shirt bij Hollister gescoord. Bij Macy's ook nog even gekeken waarna we allebei toch wel een beetje trek kregen. naast Macy's was een Cheesecake Factory en ja, toen was de keus snel gemaakt.

Ellis en ik besloten om het deels samen te doen en vooraf hadden we "cup", dus een klein kommetje, clamchowder besteld en ja hoor daar kwam gewoon een flinke kom die wel heel erg gevuld was. Hij was weer heerlijk! Ellis nam ipv een hoofdgerecht een voorgerecht, tortilla's met kip, en ik nam op aanraden van de ober "catfish", dus een meerval. Nog nooit gegeten dus proberen maar en het was heel erg lekker. We hebben allebei onze gerechten niet opgegeten vanwege de grootte.

Daarna lekker bijkomen van de reisdag op de koele hotelkamer. Morgen lekker Boston in, zijn benieuwd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. De Klerksen:
    20 juli 2013
    Dit is lekker wakker worden, koffie en een reisverslag.
    Lekkere vlotte reis en lekker eten de eerste dag, wat wil je nog meer.
    Fijne reis nog verder en ik verheug me op jullie volgende verhaal.
  2. De Padtjess:
    20 juli 2013
    Zo ziet er goed uit allemaal, lekker ff Skype gisteravond! Een shopping mall , lekker eten goed hotel mooie auto wat wil je nog meer. Veel plezier vandaag in Boston.