Welkom op ons reisblog!

16 juni 2013 - Ridderkerk, Nederland

Hoi allemaal,

Welkom op ons reisblog! Ook dit jaar gaan we proberen een dagelijks reisverslag met foto's en wellicht een video te maken van onze reis die deze keer naar het noord-oosten van de USA gaat. Een beetje vreemd zal het enigszins wel worden aangezien we met z'n 2'en gaan. Jordi gaat met Jelco en zijn ouders mee naar Kroatië voor ca. 3 weken en Nick & Romy gaan naar Malta.

Het noord-oosten van Amerika kennen wij nog niet en was toch altijd één van onze wensen. We vertrekken op vrijdag 19 juli a.s. van Antwerpen Centraal (Thalys) richting Schiphol om daar met de KLM rechtstreeks naar Boston (MA) te vliegen. Auto, midsize SUV, is deze keer via Engeland gehuurd bij Alamo en in Boston verblijven we 3 nachten om van daaruit naar de White Mountains te rijden.

Via de Green Mountains rijden we geleidelijk richting de staat Pennsylvania om daar bij Lancaster de Amish te bezoeken. Daarna via Gettysburg een paar dagen naar Washington DC waar we bijna buren van de Obama's zullen worden. Na de hoofdstad tijd voor het strand en gokken en dus naar Atlantic City (NJ), het Las Vegas van het oosten.

New York is de volgende plaats waar we centraal op het eiland Manhattan zitten. Na 4 dagen in de stad "that never sleeps" denken we richting Mystic (CT) te rijden en de laatste paar dagen verblijven we in Plymouth (MA) wat zo'n 45 km onder Boston ligt.

Een aantal hotels en B&B hebben we al gepland echter een aantal nog niet, we zien het wel.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Groetjes,

Hans en Ellis

1. Reislogger:
    20 mei 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Sanne:
    16 juni 2013
    Ik ben al aangemeld hoor :D
  3. De Klerksen:
    16 juni 2013
    Gaan jullie uiteraard volgen.
  4. Marian:
    11 juli 2013